  • Data: 2013-08-29 23:19:23
    Temat: Re: Allegro i piksel_sklep
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" 2...@b...poznan.pl

    > Bo ja w sumie nie wiem dlaczego ty masz w domu poduszke a oni chca zapłate
    > (wysłali bez zapłaty?)

    Mam wiele poduszek. Ty zaś udajesz, iż nie pojmujesz tego, co ja piszę.
    Taka rozmowa sensu nie ma.

    > Czy oni chca abyś im odesłał na swój koszt a Ty nie chcesz czy moze chodzi
    > o coś innego?

    O coś innego -- o to, że sklep rzekomo sprzedaje poduszki elektryczne
    (czy coś w tym rodzaju) a w istocie sprzedaje śmiercionośne buble. Co
    byś powiedział, gdyby internetowa apteka przysala Ci trutkę na szczury
    zapakowaną tak, jak pakowana jest zwyczajowo witaminę B12 (w ładne
    blistry opatrzone słowami 'witamina B12'zamiast zamawianej przez
    Ciebie witaminy B12?

    > Innymi słowy - potrzebujesz jakiejś pomocy, po prostu narzekasz
    > czy to jeszcze inny temat?

    A proszę o pomoc?

    -=-

    Przejrzyj moje posty -- gdy proszę o pomoc, wyraźnie to zaznaczam.

    -=-

    Przestrzegam przed sklepem o nazwie piksel_sklep

    http://allegro.pl/show_user.php?uid=22657906

    i przed tym, co on sprzedaje.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'