  • Data: 2016-05-29 11:30:09
    Temat: Re: Allegro i ich Program Ochrony Kupujących
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ni8mmt$cvi$1@node2.news.atman.pl...

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ni6jup$2l4$1@node1.news.atman.pl...
    > Dzień dobry,
    >
    > Zostałem naciągnięty, zgłosiłem policji, dostałem powiadomienie o
    > wszczęciu postępowania i już myślałem że kasa za dwa dni pojawi się na
    > koncie, a od allegro dostałem to:
    >
    > "Rozpatrzyliśmy pozytywnie Twój wniosek o rekompensatę z Programu
    > Ochrony Kupujących... Potwierdź swoje zgłoszenie, przesyłając do
    > 2016-08-21 (90 dni) następujące dokumenty:
    >
    > - wydrukowane i podpisane: formularz oraz cesję wierzytelności,
    > - oryginał bądź notarialnie potwierdzoną kopię dowodu wpłaty za
    > przedmiot na konto sprzedającego,
> [...]

    Była juz dyskusja na grupie na temat udostępniania pełnego ksero dowodu
    osobistego. Zdaniem publicystów np. Bankier.pl to znakomita okazja abyś się
    dowiedział że na Twój dowód otwarto 3 konta w różnych bankach, oczywiście po
    fakcie. Ile będzie Cię to kosztowało, to też Twój problem.

    dlatego na kopii nalezy naniesc informacje, iz kopia wykonana na potrzeby
    ... w tym przypadku POK Allegro

    --
    pozdr

    Tomasz