  • 21. Data: 2010-07-12 06:45:13
    Temat: Re: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jul 2010, Piotr M wrote:

> [...]
    00_led_nowosc_dvbt_mpeg.html

    > Widocznie lubi płacić za kurierów i koszty Allegrowe..

    Niby racja, ale to wymaga klientów którym chce się użerać.
    Prawdą jest, że powinnien istnieć środek przeciwdziałania takiej
    nieuczciwej reklamie.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2010-07-12 07:42:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Niby racja, ale to wymaga klientów którym chce się użerać.
    > Prawdą jest, że powinnien istnieć środek przeciwdziałania takiej
    > nieuczciwej reklamie.

    To jest chyba dobry pomysł na darmowe (po kosztach zablokowanych
    środków) wynajęcie telewizora na kilka miesięcy (i następnie zwrot z
    tytułu niezgodności z umową). Ktoś ma ochotę? ;)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-07-12 14:09:24
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 08:52:42 +0200, allegrowicz napisał(a):

    > Mam taką sytuację iż zacząłem sprzedawać w serwsie Allegro towar bardzo
    > podobny do towaru jaki ma moja konkurencja na allegro, jednak moj koszt
    > zakupu pozwala mi sprzedawać ten towar o wiele taniej niż oni sprzedają.

    Tylko sprzedaja, czy tez go produkuja? I w jakim sensie podobny? Jak
    Panascanic do Panasonica? A Ty sam ten towar nabywasz w legalnych kanalach
    dystrybucji?

    > Dostałem telefon z pogróżkami od tej właśniej konkurencyjnej firmy,
    > grożą mi sądem jako pretekst do wszczęcia sprawy przyjęli zawyżanie
    > parametrów towaru (które to podaje wedle mojej najlepszej wiedzy).

    Jesli towar nie jest zadna podrobka,, jest legalnie sprowadzany, to
    wystarczy ze w opisie podasz *prawdziwe* dane producenta, z zaznaczeniem ze
    takie sa parametry deklarowane przez producenta,, i Ci moga naskoczyc.

    Pytanie tylko, co Ty sprzedajesz ze sie tak boisz przyznac..

    --
    Mark

  • 24. Data: 2010-07-13 03:40:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-07-12, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > Niby racja, ale to wymaga klientów którym chce się użerać.
    > Prawdą jest, że powinnien istnieć środek przeciwdziałania takiej
    > nieuczciwej reklamie.

    A dlaczego coś takiego nie kwalifikuje się po prostu jako oszustwo?
    Przeciez jest to celowe wprowadzenie w błąd w celu... Celowość da się
    tez wykazac, jesli proceder trwa a klienci zwracają uwagę.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2010-07-13 13:21:23
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    > To jest chyba dobry pomysł na darmowe (po kosztach zablokowanych
    > środków) wynajęcie telewizora na kilka miesięcy (i następnie zwrot z
    > tytułu niezgodności z umową). Ktoś ma ochotę? ;)

    ale na każdej aukcji ma opis małymi literkami :
    "staramy się aby dane były poprawne jednak nie ponosimy odpowiedzialności
    ..."

  • 26. Data: 2010-07-13 14:48:11
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lato" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale na każdej aukcji ma opis małymi literkami :
    > "staramy się aby dane były poprawne jednak nie ponosimy odpowiedzialności
    > ..."

    Ja ostatnio widziałem jeszcze lepszy opis, coś w ten deseń: "błędy w opisie
    aukcji nie stanowią podstawy roszczeń i reklamacji".
    Niestety nie mogę teraz się jej dogrzebać.
    Sprzedawcy pisać mogą sobie co chcą, ale nie zwalnia ich to z przestrzegania
    przepisów oraz rzetelnego opisu sprzedawanego towaru.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 27. Data: 2010-07-14 09:12:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jul 2010, Lato wrote:

    > ale na każdej aukcji ma opis małymi literkami :
    > "staramy się aby dane były poprawne jednak nie ponosimy odpowiedzialności
    > ..."

    Ale to raczej w sprawie zarzutu oszustwa lub nieuczciwej reklamy.
    Odpowiedzialności klient nie żąda, chce tylko aby nieprawidłowo
    opisany przedmiot (dostał narty zamiast kompletu poduszek) sprzedawca
    sobie zabrał oddając pieniadze :|

    pzdr, Gotfryd