    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Date: Fri, 23 Apr 2010 09:48:02 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 09:50:52 +0200, P_ablo napisał(a):
    > Skoro masz karte to masz i konto. Skoro masz konto, to mozesz zrobic
    > przelew. Czy placenie za pomoca przelewu jest nienormalne?

    Nie jest, ale pieniądze przekazane przelewem nie docierają natychmiast.
    Sprzedawca nie wie czy naprawdę zapłaciłem, dopóki nie zobaczy pieniędzy na
    swoim koncie. Dzięki PzA wie od razu że zapłaciłem - bez różnicy czy
    płaciłem kartą czy przelewem. To że PzA umożliwia płatność kartą to miły
    efekt uboczny.

    > Oj bedzie bolalo, kiedy gdzies wyplyna numerki Twojej karty

    ... co jest DUŻO bardziej prawdopodobne przy płaceniu kartą w jakimkolwiek
    sklepie nie-internetowym.

    > i ktos kupi sobie za Twoje jakiego lapka w sklepie internetowym...

    I mnie to będzie walić, bo po prostu zgłoszę fraud i nie zapłacę tej kwoty.

    > Placenie karta jest ostatnia rzecza ktora nalezy robic w sieci...

    Bzdura taka że szkoda gadać :) Oczywiście powtarzana w kółko przez różnych
    "znaffcuff"...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944