    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - Płacę z Allegro - skarga do UOKiK
    Date: Fri, 23 Apr 2010 09:32:53 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 15:00:18 +0000 (UTC), napisał(a):
    > Założyłem nowy wątek, bo w tamtym zrobiło się gęsto nie na temat.
    >
    > Mnie też zbulwersowało narzucenie przez Allegro przymusu pośrednictwa
    > finansowego. Przede wszystkim, w opisach swoich aukcji podaję, że nie
    > akceptuję narzuconej przez Allegro tej formy płatności i towar będzie wysłany
    > wyłącznie po wpłynięciu należności na moje konto.

    Boże, co za frustraci handlują na allegro? Odnoszę wrażenie, że ten szum o
    "Płacę z Allegro" robią przede wszystkim kombinatorzy którym nie bardzo
    pasuje to że nie mogą zwodzić klienta tekstem "przelew jeszcze nie dotarł na
    konto". Jakoś wielu porządnych sprzedawców już na długo przed wprowadzeniem
    "przymusowego" PzA zaznaczało tę opcję - masochiści czy co?

    Najzabawniejsze jest to, że ci pieniacze których mierzi fakt otrzymania kasy
    z PzA po dwóch dniach, nie mają absolutnie nic przeciwko otrzymywaniu kasy od
    poczty czy kurierów po tygodniu/na koniec miesiąca, udostępniając płatność
    przy odbiorze :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944