    From: PN <p...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - JESTEM W SZOKU !?!!
    Date: Tue, 24 Feb 2004 23:02:51 +0000 (UTC)

    "Michal Kostrzewa" <m...@B...pl> wrote in
    news:c1g9t1$ric$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Witam!
    >
    > W czerwcu tamtego roku kupilem telefon na allegro za 800zl. Koles
    > okazal sie oszustem. Oszukal parenascie osob w calej Polsce na kilka
    > tysiecy zlotych. Nie bylo z nim kontaktu i kasa przepadla. Adres,
    > konto, telefon - wszystko jest znane i autentyczne. W lipcu 2003
    > zlozylem zawiadomienie na policje. I cisza ..... Mysle ... No tak,
    > Polska policja to sie troche zejdzie. Az w koncu zapomnialem o sprawie
    > (zadnej korespondencji przez 8 miesiecy). Ostatnio sobie przypomnialem
    > i postanowilem zainterweniowac. Przez 3 dni szukali mojej sprawy w
> [...]

    Przede wszystkim nie bede ci udzielal zadnej porady bo w pelni rozumiem twoje
    rozgoryczenie ale mnie Allegro nauczylo jednego:NIGDY nie brac udzialu w
    transakcjach ktore dotycza elektroniki,kompa,telefonow itp.Ja wylacznie kupuje i
    sprzedaje ksiazki chociaz raz jedyny sprzedalem karte graficzna i po prostu
    wystraszony czekalem czy czasem gosc ktory wygral aukcje nie wcisnie mi kitu ze
    jest uszkodzona i nie zacznie mi robic kolo piora.Na szczescie trafilem na
    uczciwego kupujacego (zadbalem o solidne zapakowanie towaru) i wszystko zakonczylo
    sie pozytywnym komentarzem dla mnie.Wielokrotnie sie zetknalem z tym ze wszelkie
    problemy z kontrahentami na allegro (wg mnie 80% kontrahentow) dotycza wlasnie
    telefonow,hardware'u do kompa i elektroniki bo na tym naciac kogos jest najlatwiej
    bo to po prostu ma spora wartosc.Ja unikami jak ognia aukcji tego typu chociaz
    czasem az mnie kusi zeby wziasc w takich aukcjach udzial.Straciles kase,czujesz
    sie wkurzony,niech to bedzie lekcja a w myslac zycz temu oszustowi zeby skonczyl
    jak najgorzej.Byc moze trafi na rownego sobie cwaniaka tyle ze bardziej nerwowego
    ktory go odpowiednio potraktuje.
    Pzdr