  • Data: 2004-02-24 22:14:29
    Temat: Re: Allegro - JESTEM W SZOKU !?!!
    Od: "Michał Kostrzewa" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaloz sprawe cywilna o zaplate. Skoro znaja dane, a on sam przyznaje, ze
    > pieniadze wzial a nie wykonal zobowiazania... Towar byl jeszcze w jego
    > posiadaniu i to on ponosi ryzyko jego utraty.
    > JP

    Ok. Jest to jakies wyjscie.Ale ja jestem zupelnie zielony w tej kwestii.
    Mozesz mi powiedziec jak to jest z kosztami. Czy mi sie oplaca za te 800zl?
    Czy moge miec jakiegos adwokata z urzedu czy cos? Bo rozumiem ze jak on
    przegra to placi koszty sadowe itd. A czy za dojazdy tez mi zwroca ? Jak to
    jest ? Zeby nie wyszlo ze wyjdzie mi to drozej niz 800zl.