  • Data: 2005-02-24 11:56:36
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: Roman Gładysz <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!
    Wydaje się z tego opisu, że nie będzie żadnej sprawy.
    Oczywiście, brakuje tutaj kilku elementów takich jak:
    - protokół badania alkomatem;
    - dokładny wynik badania;
    - protokół przesłuchania podejrzanego.

    Jeśli stężenie alkoholu przekroczyło nieznacznie 0,5 promila to powinno
    być przeprowadzone następne badanie, aby wykryć czy w istocie jego
    stężenie prowadzi do wartości ją przekraczającą. W przypadku
    nieznacznego-powtarzam nieznacznego przekroczenia tego stężenia, trzeba
    pomyśleć o opinii biegłych z zakładu medycyny sądowej, a oni - tak mnie
    szkolili - w takich przypadkach uwzględniają, że aparat się popsuł. Co
    podobno jest częste. W sumie może z tego być długa sprawa. Nie znane są
    mi zeznania funkcjonariuszy. Jeśli widzieli, że prowadziłeś auto to będą
    spore problemy - sprawa karna. Jeśli nie to nic nie będzie.
    Tyle na szybko
    Roman Gładysz