    From: "Robol" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty przez komornika
    Date: Tue, 4 Mar 2008 23:01:12 +0100

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fqkdqg$g7$1@news.onet.pl...

    > Wziąwszy pod uwagę, że:
    > - alimenty zazwyczaj zasądza się - zgodnie z żadaniem powódki - od dnia
    > złożenia pozwu,
    > - wyrok posiada rygor natychmiastowej wykonalności,
    >
    > to alimenty należne do chwili obecnej należy zapłacić natychmiast.
    > 2-tygodniowy termin jest już zwłoką, która uprawnia do egzekucji przez
    > komornika.
    >
    > Co to znaczy, że żona żąda alimentów przyszłych? *Wydaje* *mi* *się*, że
    > istnieje przepis umożliwiający egzekucję alimentów do 6 miesięcy wprzód -
> [...]

    Sorry, ale ja sie zle chyba wyrazilem. Nie ma zadnych zaleglosci. Sprawa
    byla dwa tygodnie temu, ale wszystko jest placone jak nalezy. Nie chodzi o
    to, ze ona chce wyegzekwowac jakies zalegle niezaplacone kwoty. Tylko caly
    czas mowie o tym, ze baba ze zwyklej zlosliwosci poszla do komornika,
    eby - zamiast placic normalnie tak, jak sie placi - musial placic
    komornikowi. PRZYSZLE alimenty. A nie zalegle. Bo wtedy bedzie mial wiecej
    do zaplaty. Ja ciagle mowie wlasnie o takiej zwyklej zlosliwej zagrywce. I
    nie chodzi o to, ze juz teraz ma placic za przyszle miesiace. Chodzi o to,
    ze ma placic w normalnym terminie, ale zamiast placic przelewem, czy jak to
    sie tam placi, zeby szlo przez komornika. Bo baba chciala, zeby go to wiecej
    kosztowalo.