    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Date: Sun, 8 Jan 2006 16:54:50 +0100

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpr5dh$jj3$1@inews.gazeta.pl...

    > celowo dowrowadzila do ciazy w celu ulozenia sobie wygodnego zycia
    > (dziecko + alimenty

    Ty sobie po prostu robisz jaja?:)) Jakie wygodne zycie? Za alimenty w
    wysokosci 200-250zl od kolesia, który na dodatek kombinuje jak ich nie
    płacic? Ja przeczytalam kiedys artykul w chyba Rzeczpospolitej, ze
    wychowanie dziecka od ciązy az po 18 kosztuje jakies 500tys. Z ciekawosci
    siadlam i policzylam wydatki jakie ja ponioslam na mojego synka - wtedy mial
    on chyba 13 miesięcy a mi wyszla juz zawrotna kwota 11tys zl. A wyprawkę,
    wózek i większosc ubranek kupowalam w hurtowniach. Nawet zakladajac, ze da
    sie tę kwote zredukowac o polowe to dalej zostanie 5,5 tys na 13 mcy. ok
    500zl na mc. Czyli 250 od ojca, drugie tyle od matki. Gdzie Ty tu widzisz
    owo wygodne zycie? O łapaniu frajera na ciaze w celu wygodnego zycia,
    mogłbys mówic gdyby laska złapala na ciąze Kulczyka czy innego Misztala. :-)

    O nieprzespanych nocach, kolkach, ząbkowaniu jako dodatkowych plusach owego
    "wygodnego"zycia nie wspomnę:-)

    > *)sąd o tymprzekonaj, (w watku do ktorego ID podalem masz uzasadnienie,
    > to radza osoby ktore przeszly przez cos takiego)

    Zdecydowanie radzilabym przekonac jednak ją. I to czymś wiecej niz
    deklaracjami ustnymi. Nie sprawiać wrażenie, ze sie interesujesz losem
    dziecka, ale rzeczywiscie sie interesowac. Kupowac mu ubranka, zabawki, isc
    z zona do lekarza na kontrolna wizytę, kupić zonie jakis drobiazg etc. I
    przede wszystkim przetrzymac pierwszy okres, kiedy to męzczyznom zdaje sie
    często, ze dziecko pochłoneło uwagę kobiety tak bardzo, ze dla nich juz nie
    ma miejsca. Zamiast snuć spiskowe teorie,ze posluzylo sie tylko za
    rozpłodowca, znalezc sie w nowej sytuacji i stanąc na wysokosci zadania. Jak
    sie jest bez pracy to szybko znalezc jakąkolwiek bo dziecko musi jesc bez
    wzgledu na to, czy tata ma pracę czy nie - a koniec koncow to od mezczyzny
    wymaga sie zabezpiecznia finansowego stadka rodzinnego. Aaa, no i pamiętac,
    ze kobiety po urodzeniu dziecka maja rozhuśtaną gospodarkę hormonalną i
    bardziej niz kiedykolwiek kierują sie emocjami, a te sie potrafią zmieniac
    jak w kalejdoskopie:-) Poprosic tesciow o opiekę nad dzieckiem na jeden
    wieczór i zabrac zone do kina, na romantyczną kolacje czy spacer - dac jej
    odpocząć od kieratu w którym sie znalazla. Pokazac jej, ze oprocz tego, ze
    jest matką Twego dziecka, nadal tez jest kobietą, która kochasz. I nie
    probowac rozmawiac z nia o Waszym zwiazku przez pryzmat dziecka, ale uczucia
    jakie zywisz do niej samej. Tak jak Ty nie stales sie dawca materialu
    genetycznego, tak ona nagle nie stala sie symbolem Matki Polki. To nadal
    kobieta, z która sie ożeniles:-)

    HaNkA