    From: "INDYGO29" <I...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Date: Sat, 7 Jan 2006 19:22:12 +0100

    From: "Przemek R..."
    .pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Sent: Saturday, January 07, 2006 6:07 PM

    > a mi o to by niedoprowadzic do rozwodu.

    > tak, taki poj. kraj.

    > jezlei nie masz z czego placic to nie

    Ja też nie chcę doprowadzić do rozwodu! Za wszelką cenę chcę zgody i
    pojednania!!!
    Kocham swoją żonę i oczekiwane dziecko!!!
    Ale jak przekonać ją do tego?? Jak ona mieszka ze swoimi rodzicami i jest
    przez nich ciągle instruowana i utwierdzana w tym że własnie tak dobrze
    robi.
    Już nie wiem gdzie szukać pomocy i mediatora:((
    Rozmowy błagania prosby nic nie pomagają:((
    Zerwała wszelki kontakt ze mną, zabroniła mi do niej przychodzić.

    Jak płacić tak żeby nie pójść do więzienia?? Bo naprawdę wolę się powiesić
    niż tam pójść:(( Rodziców nie bedzie stać by płacic alimenty!!!
    Nawet nie wiem ile może sąd zasądzić jej tych alimentów!
    Nie mam zamiaru się uchylać od płacenia jeżeli będę pracował! Ale też chciał
    bym mieć mozliwość zobaczenia dziecka po urodzeniu i widywania jak
    najczęściej!!!
    A ona chce mi tego zabronić :((
    Naprawdę jest to dla mnie straszną tragedią!!
    Ale jak przekonać żonę że chcę z Nimi być i naprawdę chcę mieć rodzinę!!