    From: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty po raz n-ty - ustalanie dochodu?
    Date: Wed, 14 Jun 2006 18:28:50 +0200

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:3ed59$448ffaaa$d4ba9e3d$18167@news.chello.pl...
    > Maverick31 napisał(a):
    >
    > Nie obedrze, te koszty komornika nie są takie znowu wielkie. Zresztą to
    > już problem tego gościa.

    Dla jednego niewielkie, dla innego wielkie. Zamiast dziecku kupic rower da
    na tace komornikowi- fakt sie wyrowna.

    > Tak, to jest obowiązek obojga rodziców, w tym wypadku pytanie było o ojca.

    Co nie upowaznia ciebie do seksizmu.- art 32 i 33 konstytucji jest
    sformuowany dosc jasno.

    > Nikt nie broni zarabiającemu tak człowiekowi zapłacić w lepszym miesiącu
    > alimenty za rok do przodu i potem się nie martwić.

    Nikt mu tez nie broni wziac sznurek i obwiesic sie na drzewie. A co do
    placenia do przodu to wiem co o tym z autopsji. Co pol roku byl wniosek z
    usasadnieniem w tle, ze GO stac na placenie do przodu to moze placic wiecej.
    Ucierpial dzieciak bo skonczyly sie dodatkowe- duzo wieksze niz alimenty
    dodatki na ciuchy, ksiazki i inne drobiazgi a i moja ex ucierpiala bo teraz
    juz nie dostanie pozyczki ode mnie na 0 %. Placi normalne odsetki i to
    niemale bo nikt jej na niski procent a ja z nia umowe pozyczki notarialna
    robie i weksel in blanco podpisuje ona i jej obecny mezus. Chcieli - maja.
    Zero emocji, zero zrozumienia.
    Czy tak moze byc w tym przypadku? Moze, ale tego sie nie dowiemy i nie
    dowiemy sie jak jest sluchajac jednej strony.
    A co do wypowiedzi razista na temat nazwijmy to "bokow" to troche wmawianie,
    ze On klamie z zarobkami. Jesli potrafi udowodnic to niech udowodni, a jesli
    nie to niech zamilknie bo proces o znieslawienie ONEGO tez moze kosztowac.
    Wszakze mowienie nawet przez ogrodki, ze ktos jest zlodziejem jest
    nieeleganckie.