  • Data: 2004-09-28 09:01:59
    Temat: Re: Alimenty płacone przez obcą osobę.
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi wrote:

    > Czy nie czytałeś tego w poście pytającego?

    yym a jaki to ma zwiazek ? ja takze moge dac sasiadowi by placil mi alimenty
    a po 2 miesiacach pojde do sadu i poprosze o ich obnizenie bo ani mnie ani
    sasiada nie stac by je placic.
    To czy obnizyc alimenty czy nie, jest w decyzji sadu w parciu o dochody a
    nie o to czy ktos placi za niego czy nie, tak wiec nie ma to absolutnie
    zadnego znaczenia

    "Czy ewentualnie mogę iść do komornika, aby
    ściągnął te należności od mojego ojca, skoro on nie ma potwierdzeń wpłat za
    dany
    okres ?"

    jak dla mnei to jest wyludzenie a nie troska o to czy ojciec ma z czego
    placic :):)

    --
    fi5h