    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty - odwolanie od wyroku sadu 1-szej instancji
    Date: Thu, 1 Sep 2005 12:44:08 +0200

    Użytkownik "Marcin" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:df58hh$62a$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam ponownie,
    >
    > Wyniknela nowa okolicznosc. Co prawda nei do biezacej sprawy, ale sadze,
    > ze
    > wkrotce tata bedzie chcial wystapic o obnizenie alimentow.

    Dorobiles sie...znasz przyslowie chytry dwa razy placi ??

    > Otoz znalazl sobie konkubine z dziecmi. Pomijam fakt, ze jest to druga
    > panienka, w ktorej jest smiertelnie zakochany w ciagu 3 miesiecy.

    Jezu ...to nawet wlasnemu ojcu zabronisz sie zakochac ?? Oddychac mu tez
    zabron.

    Kobieta ma
    > klucze do mieszkania, razem z dziecmi tam mieszka.

    Ma klucze do twojego mieszkania i z dziecmi tam mieszka... straszne. A jesli
    do mieszkania twojego ojca to spoko...jego dom nie twoj.

    Jednak na tyle na ile znam
    > preferencje swojego ojca, obecna nie spelnia zadnych jego oczekiwan
    > wzgledem
    > kobiet, do tego ma dzieci.

    Zapewne ojciec jest homoseksualista i dlatego obecna kobieta nie spelnia
    jego oczekiwan.... hmmm zastanawia mnie jak ciebie poczal...albo czy to aby
    on byl sprawca tego nieszczescia? Kobieta ma dzieci powiadasz... no tak...KS
    trzeba jej dac bo macierzynstwo jej bylo w glowie.

    Przepraszam grupowiczow ale nie moglem sie powstrzymac...robilem co moglem
    ale nie dalem rady :D
    Pozdrawiam Maver