    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty - odwolanie od wyroku sadu 1-szej instancji
    Date: Mon, 29 Aug 2005 16:36:18 +0200

    Marcin wrote:

    > Byly pisma procesowe, dokladniej wymienialismy z tata odpowiedzi na wlasne
    > pisma kierowane do sadu. W jednym z nich wszystko bardzo dokladnie
    > przeczytalem, ale sad zachowywal sie, tak formulowal pytania jakby w ogole
    > tego nie czytal.

    Dlatego w odwołaniu musisz wszystko jasno wypunktować. W tym to, czego
    sędzia nie wzięła pod uwagę (z tego, co pisałeś) i czego nie
    zweryfikowała (z tego, co twierdził Twój ojciec).

    > Byc moze rzeczywiscie powinienem powolywac swiadkow, ale nie wiedzialem o tym
    > :-(. Sadzilem, ze wystarcza dokumenty ktore ja i ojciec mozemy przedstawic.
    > Sedzina na poczatku kazdej sprawy podkreslala, ze "sprawy alimentacyjne sa z
    > definicji sprawami prostymi, wiec prosze nie komplikowac i nie przedluzac". No
    > to tym bardziej nie myslalem o powolywaniu swiadkow, pewnie moj blad :-(.
    Nie martw się. Skoro sędzia Twoich pism nie czytała, to świadków też
    mogłaby nie słuchać ;)
    Grunt to przedstaw wszystko jasno sądowi 2-giej instancji.

    > Totez tylko o nim wspomnialem i powiedzialem, ze koszty wynosza 100 zlotych /
    > m-c, w rzeczywistosci sa wyzsze, ale nie domagam sie ich od ojca. Inna sprawa,
    > ze nie sadzilem, ze tak radykalnie zostana policzone moje dochody, raczej
    > liczylem, ze z tego na takie "dodatki" bede miec pieniadze.

    A ja bym je inaczej ujęła. W stylu "pomijam już fakt, że w tej sytuacji
    zostałem pozbawiony istniejących wcześniej możliwości rozwoju sportowego
    (startowałem tam i tam, a teraz nie mam na to pieniędzy, ponieważ po
    rozwodzie rodziców moja sytuacja finansowa znacznie się pogorszyła)".
    Wtedy pokazujesz, że mógłbyś się domagać więcej, ale domagasz się mniej,
    tyle, żebyś chociaż mógł studiować.

    --
    MArta
    m...@N...pl