    From: "iza" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty, nowe zajecie komornicze - prosze o rade
    Date: Wed, 25 Aug 2004 15:18:10 +0200

    z tego co napisales wynika, ze ten komornik jakies bezprawie uprawia, skoro
    Ty placisz, a on Ci zabiera...???
    czy byl okres kiedy nie placiles alimentow?? Na jakiej podstawie wjechal Ci
    na pensje??

    Zdaje mi sie, ze w zaden sposob nie mozna wstrzymac egzekucji...
    komorniczej,
    aby uniknac na przyszlosc takich kwiatkow splacac trza w terminie naleznosci
    lub dogadac sie z wierzycielem co do nowych warunkow splaty lub odroczenia

    musisz chyba dogadac sie z wierzycielem i podpisac ugode... najlepiej
    rozkladajaca zadluzenie na raty. Jesli bedziesz sie wywiazywal wowczas masz
    szanse ze wierzyciel zawiesi postepowanie egzekucyjne i co najwyzej stracisz
    tylko zaliczke wplacona przez wierzyciela do komornika.
    Komornik kasuje swoje tylko za to co sciagnie. Podstawa to dogadanie sie z
    wierzycielem

    pzw

    iza

    Uzytkownik "kuba" <n...@w...pl> napisal w wiadomosci