  • 111. Data: 2005-06-14 17:20:43
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndaths0.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Ale daja 99,9%. Wierzysz w takiego pecha?

    Jednak się zdarza taki pech, skoro wynik w skali Pearla jest taki a nie
    inny. Gdyby to się nie zdarzało, to współczynnik Pearla dla jakiejś metody
    antykoncepcyjnej wynosiłby 0. A jest inny od zera, ponieważ na 1000 kobiet
    zdarza się X kobiet, które "mają pecha" i zachodzą w ciążę.

    > Skoro oswiadczyla, ze jest zabezpieczona i nie wymagala dodatkowych
    > zabezpieczen, to tylko ona powinna ponosic tego konsekwencje.

    On też nie wymagał dodatkowych...

    <abstrahując od opisanej sytuacji>
    Jak ona nie wymagała to 100% odpowiedzialnośc, a jak on nie wymagał - to
    zwolnienie z odpowiedzialności ??
    </abstrahując od opisanej sytuacji>

    pozdrawiam

    Monika

  • 112. Data: 2005-06-14 17:22:33
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndateam.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl
    > Jesli to matka nie zgadza sie na udzial ojca w wychowaniu dziecka, to
    > owszem.

    Sorry, w tej sytuacji - masz rację...

    Jakoś mi się tak odniosło raczej do uogólnionego stwierdzenia o
    "równouprawnieniu"

    pozdrawiam

    Monika

  • 113. Data: 2005-06-14 17:24:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]

    > Skoro oswiadczyla, ze jest zabezpieczona i nie wymagala dodatkowych
    > zabezpieczen, to tylko ona powinna ponosic tego konsekwencje.

    To jest grupa prawna a nie kabaretowa chlopcze.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 114. Data: 2005-06-14 17:24:24
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Johnson napisał/a:
    >A nie zauważyłeś że większość robi założenie że to ta kobieta jest
    >oszustką?
    Mamy 3 możliwości (przy założeniu, że opowieść twórcy wątku jest
    prawdziwa):
    - jest to jego dziecko i kobieta nie jest oszustką;
    - jest to nie jego dziecko, ale kobieta oszustką nie jest, bo w tym
    okresie spała z kilkoma a jak to ładnie ujął jeden z bohaterów "Okrętu"
    - "Usiądź na wirującej pile tarczowej i powiedz, który ząbek pierwszy
    zaciął cię w d..ę.".:-)
    - kobieta jest oszustką, bo była już w ciąży (ew. zaszła później) i
    szuka "jelenia".

  • 115. Data: 2005-06-14 17:25:11
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    IT napisał/a:
    >no i co? Co jej da wskazanie dowolnego mezczyzny?
    Np. wyższe alimenty, bo delikwent bogaty.:-)

  • 116. Data: 2005-06-14 17:26:25
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet by jedno z nich /mężczyzna/ było zupełnie przypadkowym człowiekiem,
    > spotkanym gdzieś na prywatce przez 'mamusię' ?

    Tak jest...

    Pani sędzia uwolniła mojego ex (na mój wniosek) od zaszczytu bycia tatusiem
    mojego dziecka, tylko dlatego, że zadbałam o to, by ktoś inny stwierdził
    przed sądem, że ma zamiar uznać dziecko. Powiedziała to otwarcie, że fakt,
    że twierdzę, że mój były mąż nie ma szansy być ojcem mojego dziecka (bo nie
    jestem słonicą ;) ) nie ma najmniejszego znaczenia. Dziecko musi mieć
    "jakiegokolwiek" ojca.

    pozdr

    Monika

  • 117. Data: 2005-06-14 17:35:09
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndau0p5.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl
    > Nie chodzi mi o ciebie. Czy to w porzadku, ze kobieta moze przez kilka lat
    > nie informowac faceta, ze jest ojcem i w dowolnej chwili sobie o nim
    > "przypomniec"?

    "Załóż gumę na instrument, la la la la la la la!" (jak śpiewał Big Cyc)

    I już będzie mniejsze ryzyko zostania tatusiem, bez poinformowania o tym.

    Równie skuteczne jest sypianie wyłacznie z kobietami, po których raczej nie
    ma się co spodziewać, że następnego poranka znikną z życiorysu, ale to już
    raczej pl.rec.fantastyka ;)

    Jeżeli facet zrzuca odpowiedzialność za prokreację na przygodną znajomą to
    mogą go rózne niespodzianki spotkać. Nie ma się co łudzić, że wszyscy ludzie
    są cacy :(

    pozdr

    Monika

  • 118. Data: 2005-06-14 17:35:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur Drzewiecki napisał(a):

> [...]
    > zaciął cię w d..ę.".:-)
    > - kobieta jest oszustką, bo była już w ciąży (ew. zaszła później) i

    I co w tym odkrywczego? Myślisz że sam na to nie wpadłem?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 119. Data: 2005-06-14 17:37:18
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndau1dc.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl
    > Jesli ojciec ma tego swiadomosc to nie.
    > Ale poniewaz domniemany ojciec ma 6 miesiecy na sprawdzenie czy jest
    > ojcem, to powinien byc to tez termin, po uplywie ktorego uznanie dziecka
    > zalezaloby od dobrej woli ojca.

    Uznanie dziecka ZAWSZE zalezy od dobrej woli ojca.

    pozdr

    Monika

  • 120. Data: 2005-06-14 17:46:20
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Ty już wydałaś "wyrok" na pytającego - skąd pewność że zmajstrował
    > cokolwiek?
    >
    > Zacietrzewienie niektórych jest naszą plagą :(

    Przesadzasz.
    Pokaż mi moje "zacietrzewienie" albo zajrzyj do słownika pod literkę Z :D

    Przecież sama napisałam, że nie wykluczam, że ktoś go robi w jajo....

    Eh, człowiek zawsze na niusach przeczyta, to co mu wygodnie przeczytać...

    pozdr

    Monika