  • 101. Data: 2005-06-14 16:31:27
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie chodzi mi o ciebie. Czy to w porzadku, ze kobieta moze przez
    > kilka lat nie informowac faceta, ze jest ojcem i w dowolnej chwili
    > sobie o nim "przypomniec"?

    A tu masz racje. I w tym punkcie przyznaja racje.

    Ma Du

  • 102. Data: 2005-06-14 16:33:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > - milczenie do porodu;

    Może bała się, że będzie czarne - i wtedy musiałaby innego frajera
    pozywać ;->

  • 103. Data: 2005-06-14 16:35:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Nasze prawo defaultowo zaklada, ze jak facet ma okazje
    > przespac sie z baba to na pewno sie przespi? ;)

    No niestety - jest to wyjątek od zasady domniemania niewinności.

    I mimo lat walki o równouprawnienie kobiet tez zapis - jawnie
    dyskryminujący pod względem płci - nadal istnieje ;->

  • 104. Data: 2005-06-14 16:36:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisali:

    > A jest jakies przedawnienie na bycie ojcem?

    Jesli ojciec ma tego swiadomosc to nie.
    Ale poniewaz domniemany ojciec ma 6 miesiecy na sprawdzenie czy jest
    ojcem, to powinien byc to tez termin, po uplywie ktorego uznanie dziecka
    zalezaloby od dobrej woli ojca.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 105. Data: 2005-06-14 16:40:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herbi wrote:

    > Nawet by jedno z nich /mężczyzna/ było zupełnie przypadkowym człowiekiem,
    > spotkanym gdzieś na prywatce przez 'mamusię' ?

    Heh - przypomina mi się 3-częściowy odcinek South Park, jak Eryk Cartman
    szukał swojego prawdziwego ojca... i okazała się nim jego mama ;->

  • 106. Data: 2005-06-14 16:44:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jesli ojciec ma tego swiadomosc to nie.
    > Ale poniewaz domniemany ojciec ma 6 miesiecy na sprawdzenie czy jest
    > ojcem, to powinien byc to tez termin, po uplywie ktorego uznanie dziecka
    > zalezaloby od dobrej woli ojca.

    Ale to są dwa przeciwstawne przypadki.

  • 107. Data: 2005-06-14 16:50:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisali:
    > Ale to są dwa przeciwstawne przypadki.

    Okresl sie jasno. Uwazasz, ze ojciec nie ma prawa wiedziec o swoim
    dziecku?

  • 108. Data: 2005-06-14 16:54:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Okresl sie jasno. Uwazasz, ze ojciec nie ma prawa wiedziec o swoim
    > dziecku?

    Nie o to chodzi.

    Podałeś przykład w którym ojciec ma 6 miesięcy na to, żeby złożyć sprawę
    o to, że jest ojcem.
    Przykładem do pary, byłaby matka, która ma 6 miesięcy an to, żeby
    udowodnić, że jest matką tego dziecka. Co oczywiscie jest absurde,
    (chociaż znam przykład, że nie).
    Po prostu twoje przykłady nie pasują do siebie.
    A teraz poruszyłeś zupełnie inny temat.
    Czy matka ma obowiązek pwoiadomienia ojca. Tylko jak go w praktyce
    wyegzekwować, jeśli nawet taki przepis by był.

  • 109. Data: 2005-06-14 17:16:10
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Johnson napisał/a:
    >Oczywiście że tak. A czemu nie?
    Jeśli to jego dziecko.:-)

  • 110. Data: 2005-06-14 17:19:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d8msnu$43q$1@inews.gazeta.pl...

    > a ona przepraszam to na baterie chodzi ?

    A on?:-)

    HaNkA