  • 31. Data: 2005-02-04 21:58:01
    Temat: Re: Alimenty na by=B3=B1 =BFon=EA !!
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:MPG.1c6e0d7d7025c531989b48@news.tpi.pl KrzysiekPP
    <k...@n...op.pl> pisze:

    > Ja nic nie probuje ... ja to zrobilem.
    Eeee tam, coś sobie uroiłeś i w to wierzysz...
    Ale niech będzie, no dobra: musiałeś - zrobiłeś - ulżyło?
    Już ci fajnie?

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2005-02-04 22:03:39
    Temat: Re: Alimenty na byłą żonę !!
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Jak nie ma, jak jest?

    Niby co ?

    > A, to na pl.pregierz.
    > No i oczywiście kandydatura w wyborach parlamentarnych. ;)

    Pisalem tutaj (moj pierwszy post w tym watku) aby wyrazic moja opinie na
    temat tych przepisow. Pregierza juz nie czytuje ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 33. Data: 2005-02-04 22:07:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > No i cytuję Ciebie:
    > "Ja nie o tym co jest albo nie jest napisane w naszym chorym prawie."

    a dalej było tak:
    "Ja o tym co mi się nie podoba i chciałbym aby tego w prawie nie było."
    ^^^^^^^^
    > Ale dajmy temu spokój - czy komuś zaszkodził kiedyś jakiś mały
    off-topic? ;)

    Będę się nieśmiało upierał, że to nie było OT. Faktycznie, zazwyczaj
    rozmawia się tu o tym jaki JEST stan prawny w tej czy innej sprawie, ale
    przecież można także poddać krytyce obowiązujące prawo i wyrazić zdanie na
    temat jakie prawo POWINNO być.

    Alek

  • 34. Data: 2005-02-04 22:10:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cu0rfo$3l6$1@news.onet.pl Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> pisze:

    > Niby co ?
    No te rodzinne sprawy..

    > Pisalem tutaj (moj pierwszy post w tym watku) aby wyrazic moja opinie na
    > temat tych przepisow. Pregierza juz nie czytuje ;)
    A znasz kogoś, kto akceptuje wszystkie przepisy i mu się one podobają?
    Myślisz, że ja wszystko akceptuję, bo (p)osłowie uchwalili?
    Prawo jest prawem, rozum - rozumem, sprawiedliwość - sprawiedliwością.
    I to właśnie legło u podstaw wziętego z życia przykładu o panu X, który
    przytoczyłem.

    Jotte

  • 35. Data: 2005-02-04 22:14:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cu0s0d$8ik$1@nemesis.news.tpi.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > przecież można także poddać krytyce obowiązujące prawo i wyrazić zdanie na

    Masz rację.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Jotte

  • 36. Data: 2005-02-04 22:22:51
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > No te rodzinne sprawy..

    Po rozwodzie nie ma rodziny (zakladajac, ze dzieci nie bylo).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 37. Data: 2005-02-04 22:25:46
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cu0sjo$f6a$1@news.onet.pl Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> pisze:

    > Po rozwodzie nie ma rodziny (zakladajac, ze dzieci nie bylo)
    Nie upieram się, ale podaj podstwę prawną.

    Jotte

  • 38. Data: 2005-02-05 07:32:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ale niech będzie, no dobra: musiałeś - zrobiłeś - ulżyło?
    > Już ci fajnie?

    Na stoliku lezy 200 zl, ubierz sie i wyjdz.

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 39. Data: 2005-02-05 08:41:56
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:cu0kr4$po9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale przecież małżonek to nie rodzina!

    Nie?
    A mnie się wydawało, że podstawową komórkę społeczną tworzą mąż, żona i
    dzieci.

    I na dodatek o mnie i moi synu się mówi "rodzina niepełna" choć brakuje nam
    tylko tego małżonka, nie z rodziny... :D

    Rozumiem, że jesteś za zniesieniem wspólnego opodatkowania małżonków?

    Monika

  • 40. Data: 2005-02-05 08:43:53
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Czemu usiłujesz (notabene - nieudolnie) być złośliwy?
    > Przecież ja Cię nie próbuję dyskredytować za to, że myślisz, że myślisz.

    Ja nic nie probuje ... ja to zrobilem.

    Zapomniałeś dodać "wydaje mi się, że" :D

    Monika