  • 1. Data: 2003-04-09 17:23:24
    Temat: Alimenty
    Od: "Piotr K." <h...@a...waw.pl>

    Witam .Czy jest to mozliwe aby alimenty placili rodzice za syna ,ktory ma
    nieslubne dziecko ,nie ma zadnych dochodow ,ma ukonczone 18 lat .Ktos mi
    wspomnial ze jest to mozliwe ale za bardzo w to nie wierze
    Pozdr. Piotr K

  • 2. Data: 2003-04-10 00:14:47
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Piotr K. <h...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b71ku5$10ij$...@f...acn.pl...
    > Witam .Czy jest to mozliwe aby alimenty placili rodzice za syna ,ktory ma
    > nieslubne dziecko ,nie ma zadnych dochodow ,ma ukonczone 18 lat .Ktos mi
    > wspomnial ze jest to mozliwe ale za bardzo w to nie wierze

    no to uwierz bo tak jest ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-10 08:39:19
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Piotr K." <h...@a...waw.pl>

    > no to uwierz bo tak jest ...
    >
    > Sandra

    To znaczy ze do konca zycia maja odpowiadac za pelnoletniego
    czlowieka ? A niech sie trafi taki idiota co narobi mase dzieciakow ,to co
    ,moze zrujnowac zycie rodzicom ? Chyba cos tu nie tak ?

  • 4. Data: 2003-04-10 09:05:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Piotr K." <h...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czlowieka ? A niech sie trafi taki idiota co narobi mase dzieciakow ,to co
    > ,moze zrujnowac zycie rodzicom ? Chyba cos tu nie tak ?

    A co ma pan przeciw temu, ze wmuk to tez rodzina ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-04-10 09:30:28
    Od: "Piotr K." <h...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b73bur$1qc$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "Piotr K." <h...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > mi

    > A co ma pan przeciw temu, ze wmuk to tez rodzina ?
    >
    > Boguslaw

    Zgoda ,wnuk ,ale niech Ci sie ustawi kolejka takich wnukow ?
    Odpowiedzialnosc moge ponosic za rodzine ktora ja zaplanowalem ,nie widze
    powodu zebym placil za wybryki (zaznaczam pelnoletniego czlowieka)

  • 6. Data: 2003-04-10 11:03:05
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Piotr K. <h...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b73djb$bkc$...@f...acn.pl...
    > Zgoda ,wnuk ,ale niech Ci sie ustawi kolejka takich wnukow ?

    art.129 k.r.o

    > Odpowiedzialnosc moge ponosic za rodzine ktora ja zaplanowalem ,nie widze
    > powodu zebym placil za wybryki (zaznaczam pelnoletniego czlowieka)

    zaznaczam dobrze przeczytałam " Pełnoletniego człowieka " odp. brzmi art.
    129 k.r.o

    Sandra

  • 7. Data: 2003-04-10 11:32:02
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Sandra
    > >
    > ojej - a cóż to za drapieżne podejście do szukającego pomocy człowieka . A
    mi się wydawało że prawnik to z założenia nie tylko ineteligent oblatany w
    paragrafach, ale przede wszystkim humanista...
    Z pozdrowieniam
    Iv.

  • 8. Data: 2003-04-10 18:41:41
    Od: n...@i...pl

> [...]
    > mi się wydawało że prawnik to z założenia nie tylko ineteligent oblatany w
    > paragrafach, ale przede wszystkim  humanista...

    Drapieżne? Pod adresem Sandry? Tylko dlatego, że zwróciła uwagę, że dziadkowie
    również są zobowiązani doświadczeń alimentacyjnych wobec dziecka??
    Zatem pochylenie się nad dziadkiem zagrożonym alimentami = podejście
    humanistyczne, ale pochylenie się nad dzieckiem, którego ojciec nie spełnia
    obowiązku alimentacyjnego = podejście drapieżne ??
    IMHO czepiasz się.

    Pozdrawiam

    Monika

  • 9. Data: 2003-04-10 23:37:12
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > IMHO czepiasz się.

    dziękuje dla wyjaśnienia podaje ,że zaznaczając " zaznaczam dobrze
    przeczytałam " Pełnoletniego człowieka " " nie miałam na mysli obrażanie
    nikogo lecz zwrócenie uwagi na fakt ,ze nie ma znaczenia czy to jest
    pelnoletnia osoba ...

    Sandra

  • 10. Data: 2003-04-11 07:55:08
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    spełnia
    > obowiązku alimentacyjnego = podejście drapieżne ??

    Nie "czepiam się" Pani Moniko
    Pozdrawiam
    Iwona