    From: Leander <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Sun, 12 Jan 2003 14:32:50 +0100

    Sandra napisał:

    > tylko w okreslonych sytuacjach o czym tez przepisy mówia dajac mozliwosc
    > odwolania sie od orzeczenia...
    >
    > Sandra

    Nie bardzo rozumiem. Jezeli w pismie do zakladu pracy widnieje
    informacja, ze ja rowniez otrzymalem kopie, to dlaczego nie pokrywa sie
    to z rzeczywistoscia? A gdyby Byla na dowod wziela wydruk z banku do15 i
    stwierdzila, ze nie place, to najpierw obciazenie, a pozniej ja chodze i
    staram sie o zwrot moich pieniedzy. Ciekawe. Czym bardziej sie
    zaglebiam, tym bardziej zaczynam rozumiec wszystkich wypowiadajacych sie
    facetow. Po prostu z gory wiadomo, ze jestesmy oszustami, zlodziejami,
    probujacymi uniknac placenia.
    Reasumujac: ja ukrywam zyski, wysylam zasadzona naleznosc na jej konto,
    co mnie uchroni przed odsiadka, ona nie ma podstaw do podwyzszania
    alimentow, bo ja nie mam dochodow, panstwo traci podatek...
    Szybko mozna sie nauczyc i przyzwyczaic. Myslalem, ze mozna to zlatwic
    uczciwie, no coz, dzieki