    From: "viruuss" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Mon, 7 Apr 2008 23:11:20 +0200

    Użytkownik "Przemek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:47fa60b0$1@news.home.net.pl...

    > Rozumiem, że nie wiesz jak to trzeba załatwić?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    niestety - nie
    a głupio mi zapytać
    sprawa nie była załatwiana na zasadzie dobrowolności
    ojciec dziecka przebywa od dłuzszego czasu w Kanadzie , były kłopoty z
    ustaleniem adresu przebywania ( włącznie z wynajeciem detektywa )
    nie udało sie i adwokat tak pokierował sprawą , ze sąd zasadził alimenty od
    rodziców ojca , czyli dziadków dziecka
    sprawa trwała chyba ze 2 lata ?
    znajomi mają podwójne obywatelstwo i mieszkają w niemczech , ale cała sprawa
    odbywała sie w Pl
    z tego co sie orientuje dziadkowie musieli zapłacić jakieś zaległe alimenty
    , tylko nie wiem za jaki okres
    kwestia dobrego adwokata
    sprawa szła na noże
    ale dla syna znajomych zakończyła sie pozytywnie
    pozdrawiam
    podaj majla
    jak sie czegoś dowiem wiecej to napisze na priv