    From: "AlicjaMM" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty....
    Date: 13 Mar 2006 08:44:51 +0100

    > A to nowosc dla mnie. Moze napisz ile zgromadzilas na koncie dzieci z
    > mysla o ich studiach?
    > A rozumiem, ze proszenie mnie o dodatkowe pieniadze na okulary dla syna
    > to po to, aby nie ruszac lokaty dlugoterminowej?
    > Dokładnie-NOWOŚĆ. Tylko okazji nie było porozmawiać- bo wcale nie rozmawiamy
    o naszych dzieciach( za wyjątkiem: kiedy mogę dzieci zabrać?, czy wapłcisz
    jakiś grosz?, kiedy dzieci przywieziesz?)
    Myślę, że czas najwyższy pomyśleć o przyszłości dzieci. Proponuję założyć
    lokatę dla dzieci, na którą będą wpływały pieniądze z alimentów. Ja nie będę
    narażona na posądzenia, że przejadam pieniądze dzieci, a kiedy dzieci podrosną
    będą miały swój grosz (wszystko kosztuje nawet dobra nauka). Ja już jeden krok
    zrobiłam i odkąd pracuję ubezpieczyłam się na życie- aby w razie mojej śmierci
    bądź kalectwa dzieci miały jakieś zabezpieczenie. A pragnę nadmienić, że takie
    ryzyko w przypadku mojego zawodu istnieje (kierownik budowy).
    A lokata jest już przesądzona- tylko nie wiem czy się do niej dołączysz.
    Myślę, że nie można zmarnować tych dzieci- robię i zrobię dla nich wszytsko.
    Rozważ to i poproszę o odpowiedź, może masz inny pomysł?
    p.s.
    W piątek pożyczyłam pieniądze od koleżanki z pracy i okularki odebraliśmy. Nie
    miałam wyjścia, bo Mikołaj odkąd dowiedział się, że będzie miał okularki w
    piątek doczekać się nie mógł. Nie miałam sumienia zawieść go. A w okularkach
    biega całe dnie- jest podobny do taty hi hi.