    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aktualizacja do PKD wpisu w EDG
    Date: Wed, 17 Nov 2004 15:27:13 +0100

    Samotnik ... ze znanych mi informacji urzędnikasy mają psi obowiązek
    rejestrować wpisy korygujące do końca roku ZA DARMO ..........wiec korekta
    tak .... zmiana nie ..... jesli więc "dupinka" nie chce Ci przyjąc zniany ,
    lub pobrać pieniądze .. zapytaj o podstawę prawną na piśmie ....

    Wg mnie pismo to se możesz ..... i tam będzie większy użytek ..... do
    momentu, kiedy pracownicy urzędu nie będą odpowiadali za swoją
    niekompetencje ... nic się nie zmieni ..
    kiesyć mi babcia opowiadala o urzędnikach Rosji Carskiej ... tam pomoć też
    mógł być głupi .. ale ważne .. aby był wierny ...
    MIERNY .. ALE WIERNY

    i czego sie szczerzysz ? :))))))))
    Lekarze mieli większy cyrk .... na początku roku kazano im się wykreślać a
    teraz im się karze rejestrowac ..... ALE POZA TYM W CYRKU WSZYSTKO W
    PORZĄDALU

    NIE DENERWUJE SIE