eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkta z postępowania przygotowawczego prokuratorskiego w spraweie gospodarczej › Re: Akta z postępowania przygotowawczego prokuratorskiego w spraweie gospodarczej
    From: "wui" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akta z postępowania przygotowawczego prokuratorskiego w spraweie
    gospodarczej
    Date: Sat, 12 Nov 2011 10:56:43 +0100

    > Pewnie Cię to nie pocieszy, ale ja rónież mam poważne wątpliwości.

    To moze zapytam inaczej.
    W podobnych sprawach budowlanych przy jakich faktycznych okolicznosciach
    prokurator moze nie miec watpliwosci.
    Co takiego musialoby sie stac zaby tych watpliwosci nie bylo.

    Ja po prostu tego nie rozumiem. Ze prokurator watpliwosci ma to rozumiem ale
    powinien je rozwiac.

    To ze facet robil jakies tam roboty budowlane i u kogos i u mnie nie
    swiadczy przeciez o tym ze teraz nie popelnil oszustwa.

    Czy w toku postepowania sprawdzajacego nie powinno byc budowlancowi
    postawione pytanie - dlaczego prac nie wykonal mimo iz kase dostal i od jego
    odpowiedzi ktora potwierdzalyby fakty lub nie nalezaloby uzyskac
    rozstrzygniecie czy sprawa jest oszustwem lub nie.

    Jesli facet zeznaje ze chcialby kase oddac bo nie widzi mozliwosci
    zakonczenia prac a kasy nie oddaje to co wtedy?

    Inaczej

    Jak pierwszy lepszy na ulicy powie ze chce zabic prezydenta .... to przeciez
    zaden prokurator go nie oskarzy bo gadanie nie uprawdopodobni zamiaru. jesli
    juz gosc kupi sobie giwere to juz pewnie bedzie to wygladalo inaczej.

    Tu facet gada ze chce ... ale nie uprawdopodabnia swojego chcenia.

    6622 (20111111) __________