eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia › Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
  • Data: 2019-07-05 12:48:29
    Temat: Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 05.07.2019 o 12:28, J.F. pisze:

    >pisze wyraźnie:)

    Wydaje mi sie, ze wczesniej pisano o wlascicielu.
    Ale moze to chodzi jednak o pracownika ... i co - tak mu zalezy, czy
    grozi mu kara za niedopelnienie obowiazkow ?
    Ale gdzie, przeciez co najwyzej przekroczenie uprawnien :-P

    >można by go tłumaczyć jakimś stresem, ale podżeganie do składania
    >fałszywych zeznań świadczy, że robił to celowo:)

    Gdyby wierzyc w pelni slowom rzecznika, to skoro dowiedzial sie w
    rozmowie, to znaczy, ze wczesniej nie zdawal sobie z tego sprawy.
    Ale widac ktos musi byc winny w calej sprawie i padlo na niego :-)

    A to podzeganie tez roznie moglo wygladac ... wolabym uslyszec
    nagranie.

    J.