  • 1. Data: 2004-09-20 18:06:42
    Temat: Akt Własności Ziemi-kto go wydaje?
    Od: <j...@N...gazeta.pl>

    Bardzo proszę o pomoc,ja ciągle walczę z tą księgą wieczystą.Dziś
    przekopałam w Sądzie Rejonowym 40 lat i księgi na dane nazwisko nie
    znalazłam.
    Olśniła mnie pani z Sądu, w latach 70 wydawano Akty Własności Ziemi.Co
    prawda nie ma po nim śladu, ale może go gzieś można poszukać. Gdzie?
    Bardzo proszę pomóżcie mi, ja nie mam już siły rozmawiać z urzędami.
    W ewidencji/dla przypomnienia/ mówią że księga jest, ale nie mają jej
    numeru.Jeszcze raz proszę, pomóżcie mi udręczonej.

  • 2. Data: 2004-09-20 19:16:09
    Temat: Re: Akt Własności Ziemi-kto go wydaje?
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Olśniła mnie pani z Sądu, w latach 70 wydawano Akty Własności Ziemi.Co
    > prawda nie ma po nim śladu, ale może go gzieś można poszukać. Gdzie?

    Spróbuj poszukać w Urzędzie Gminy gdzie jest opłacany podatek rolny (od
    nieruchomości).
    Ponadto w ewidencji gruntów w Starostwie Powiatowym.

    Pozdrawiam
    Michał
    www.prawo.hg.pl

  • 3. Data: 2004-09-20 19:42:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znalazłam.
    > Olśniła mnie pani z Sądu, w latach 70 wydawano Akty Własności Ziemi.

    Czy zdajesz sobie sprawe, ze Ziemia z duzej litery oznacza kule ziemska?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-09-20 19:52:53
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 18:06:42 +0000 (UTC), j...@N...gazeta.pl
    naskrobał(a):

> [...]
    > W ewidencji/dla przypomnienia/ mówią że księga jest, ale nie mają jej
    > numeru.Jeszcze raz proszę, pomóżcie mi udręczonej.

    jeżeli jest KW to w wydziale geodezji mają jej numer pod twoim numerem
    działki.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-09-20 20:29:20
    Od: " " <j...@g...pl>

    Bardzo wszystkim dziękuję. Obiecuję wszystko opisać po załatwieniu spraw.
    Uważam, że jestem winna to Tym , co mi pomagają.Obiecuję, będzie ciekawie, a
    dla wszystkich Tych, co nie mają do czynienia z prawem -pouczajaco.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-09-21 06:09:16
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    j...@N...gazeta.pl napisała
> [...]
    jej
    > numeru.Jeszcze raz proszę, pomóżcie mi udręczonej.

    Nie chce Cie martwic, ale musisz chyba ponownie spotkac sie z paniami
    z ewidencji gruntow :) Dla pewnosci moglabys zapytac w sadzie, jaki
    urzad wydaje odpisy AWZ-tow.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 7. Data: 2004-09-21 07:36:57
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    j...@N...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > W ewidencji/dla przypomnienia/ mówią że księga jest, ale nie mają jej
    > numeru.Jeszcze raz proszę, pomóżcie mi udręczonej.

    Mysle, ze wlasciciel majacy "akt wlasnosci" ziemi TEZ powinien byc
    ujawniony w KW.

    W KW mogla byc ujawnionanie taosoba, ktorej nazwiska szukalas..

    Moze jest inne rozwiazanie.. moze byl poddzial, jakas zmiananumeracji i ktos
    nie dopilnowal wpisu ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-09-21 08:44:06
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 09:36:57 +0200, Boguslaw Szostak naskrobał(a):

    > Mysle, ze wlasciciel majacy "akt wlasnosci" ziemi TEZ powinien byc
    > ujawniony w KW.

    ROFL oczywiście że właściciel będzie ujawniony bo nie ma innej możliwości -
    pytanie czy akutalny :)

  • 9. Data: 2004-09-21 08:59:42
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Sebol pisze:

    > Dnia Tue, 21 Sep 2004 09:36:57 +0200, Boguslaw Szostak naskrobał(a):

    > ROFL oczywiście że właściciel będzie ujawniony bo nie ma innej możliwości
    > - pytanie czy akutalny :)

    Caly czas chodzio to, ze ktos poszukuje KW.

    Chcialem zaznaczyc, ze wydanie Aktu wlasnosci nie stanowi
    podstawy do "nie bycia" KW.

    Tez wlasnie myslalem, ze KTO INNY jest ujawniony w KW
    a nie tek, ktorego nazwiska szukano.

    Milego smiania

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-09-21 10:26:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 10:59:42 +0200, Boguslaw Szostak naskrobał(a):

> [...]
    > podstawy do "nie bycia" KW.
    >
    > Tez wlasnie myslalem, ze KTO INNY jest ujawniony w KW

    pokrętne troche ;) Chciałem zauważyć iż problem polega na tym że osoba NIE
    ZNA numeru KW abstrahując całkowicie od wpisów tam zamieszonych.
    Choć jeżeli jest założona KW to nie ma możliowości aby wojewoda wydał Akt
    Własności bez wpisu do KW wiec będzie tam ujawniony właściciel prawdziwy.
    Numer uzyska sie w wydziale geodezji wzglednie tam gdzie jest prowadzony
    rejestr gruntów i budynków.