  • 11. Data: 2004-09-21 10:45:23
    Temat: Re: Akt Własności Ziemi-kto go wydaje?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Sebol pisze:

    > Dnia Tue, 21 Sep 2004 10:59:42 +0200, Boguslaw Szostak naskrobał(a):

    > pokrętne troche ;) Chciałem zauważyć iż problem polega na tym że osoba NIE
    > ZNA numeru KW abstrahując całkowicie od wpisów tam zamieszonych.
    > Choć jeżeli jest założona KW to nie ma możliowości aby wojewoda wydał Akt
    > Własności bez wpisu do KW wiec będzie tam ujawniony właściciel prawdziwy.
    > Numer uzyska sie w wydziale geodezji wzglednie tam gdzie jest prowadzony
    > rejestr gruntów i budynków.

    Rozne rzeczysie dzieja na swiecie.

    Z tego co pisala nie ma numeru KW w ewidencji gruntow I TO jest problem.

    Poszukiwanie Aktu Wlasnosci na dana osobe skoro w Ksiegach taka osoba nie
    jest uwidoczniona chyba niewiele da.
    Lecz moze jest KW na dzialke "przed podzialem"

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-09-21 12:07:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 12:45:23 +0200, Boguslaw Szostak naskrobał(a):

> [...]
    > jest uwidoczniona chyba niewiele da.
    > Lecz moze jest KW na dzialke "przed podzialem"

    hm... sprzedaż nieruchmości wymaga formy notarialnej do rygorem nieważności
    pytanie tylko czy na drodze decyzji administracyjnej też :> Chyba nie i to
    będzie problem - pozostaje:

    1. Rejestr gruntów i budynków - kto jest właścicielem tej działki (ktoś
    musi bo trzeba płacic podatek od nieruchmości)
    2. Ruszyć tyłek do wojewody z pismem zawierającym dane osobowe i prośbą o
    przekazanie uwierzytelninej kopi za odpłatnościa. Raczej muszą mieć rejestr
    aktów własności bo to zbyt poważne żeby olewać.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 13. Data: 2004-09-21 12:22:10
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Sebol pisze:

> [...]
    > przekazanie uwierzytelninej kopi za odpłatnościa. Raczej muszą mieć
    > rejestr aktów własności bo to zbyt poważne żeby olewać.

    Tylko ze "podzial" nie musi koniezcnie byc zwiazany ze sprzedarza.

    Np ja mam dzialke 24/1 ktora zastala wydzielona z dzialki 24.
    Gdy kupowalem nie bylo jescze stosownych wpisow w KW
    Wraz z aktem notarialnym Notariusz wyslal to wszystko do sadu i ten
    przyslal stosowne zawiadomienia o dokonaniu zmian.

    (odlazcenia dzialki i ustanowienia dla niej KW)

    Zastanawiamsie czy gdybymnie kupil po dokonaniu
    podzialu nie zostaloby w KW jedna dzialka 24....

    Boguslaw