  • Data: 2002-12-21 15:33:11
    Temat: Re: Akademik i policja...
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie!!!! totalna bzdura!!!!!!. nie moga uzyskac nakazu prokuratora/ nie
    > nakazu sadowego/ na caly akademik. /mowimy prakrtycznie - bo teoretycznie,
    > to pewnie taki przyklad mozna byloby znalezc:-)))
    No to luzik, czyli nie musze sie obawiac wejscia policji?
    Przeslanek nie maja, nakazu tez nie, niczyjemu zyciu nie zagrazam, wiec
    luzik?

    Widzialem w TVN program o pracy policji i byl nalot na burdel dzialajacy
    pod przykrywka hotelu. Wlascicielka niby-wynajmowala pokoje. Wchodzili
    gdzie chcieli i jak chcieli, choc oficjalnie byl to hotel czyli kazda
    panienka miala to konstytucyjne prawo do prywatnosci.
    Panowie w mundurkach mieli nakaz (nie wiem, na jaka czesc budynku), ale
    nie stresowalali sie niczym.
    Czy jedna sytuacja z druga moze miec cos wspolnego? (nie chodzi mi o
    burdel w akademiku :-))) )

    chester