  • Data: 2023-09-21 01:09:47
    Temat: Re: Agitacja wyborcza
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-09-20, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Informuje? A to wystarczy? Nie.

    Dlaczego nie? Rozsądny policjant w momencie takiej deklaracji powinień
    przerwać akcję i poprosić o okazanie legitymacji. Zaraz powiesz, ze
    legitymacja poselska tez nie wystarczy.

    > Dlaczego nie chciała pokazać jak podeszli do niej? Mowę jej odebrało.
    > https://twitter.com/Policja_KSP/status/1704235072893
    690181

    Pewnie dlatego, że zasadniczo nie ma bezwarunkowego obowiazku
    wylegitymowania się, o czym było już na kopy m.in. na tej grupie.

    Natomiast jak kulsony przeszły juz do czynów zabronionych AKA
    przekroczenia uprawnień to wtedy był ten właściwy moment.

    > Oczywiście wiemy, ma być zadyma.

    Zadyma to myślę miała być z pinokio. Z policją to wyszedł bonus.

    --
    Marcin