    From: g...@a...eu.org (Gerard)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Date: Thu, 16 May 2002 12:26:01 +0000 (UTC)

    Qwax napisał(a):
    > Mężczyźni bez żon albo są bezrobotni albo brudni z podartymi
    > skarpetkami.

    Tego nie powiedziałem. Ale chyba zgodzisz się, że w małżeństwie istnieje
    pewien podział obowiązków. Jeśli oboje pracują, to również i w domu często
    wzajemnie sobie pomagają. Jeśli zaś pracuje tylko jedna osoba, to druga
    albo musi mieć bardzo dobrze płatną pracę, albo też harować jak wół
    dorabiając jeszcze w innych miejscach. Chyba, że uważasz, że utrzymanie
    jednej osoby (kawaler) kosztuje tyle samo, co dwóch lub więcej (małżeństwo
    i może dzieci)?
    Idąc dalej w tym kierunku - czy facet harujący w kilku zakładach będzie
    jeszcze miał czas/siły zajmować się domem, dziećmi i być równie wydajny
    w pracy, jak wtedy, gdy wyręczałaby go w tych pracach domowych żona?

    > To zależy od punktu widzenia.

    Jeśli Twój punkt widzenia jest taki, jak opisujesz, to współczuję
    Twojej (ewentualnej?) żonie.

    > I straci źródło utrzymania (będzie musiała poszukać innego).

    Taaaa, a jeśli to mężczyzna będzie zbyt "zimny", to rozwód będzie
    z jego winy, i będzie musiał płacić alimenty. Zapominasz jednak,
    że małżeństwo to nie tylko seks. Chyba, że dla Ciebie to nic
    więcej?

    > Seks w małżeństwie - cacy!!!
    > Seks w burdelu - fuj!!!

    Ach, o to Ci chodziło. Nie mogłem dojść, skąd Ci się ten ksiądz nagle
    wziął. Są przecież też śluby cywilne. Poza tym nie sądzę, aby Iza miała
    aż tak radykalne podejście jak to, które opisujesz. Oprócz dwóch
    wymienionych przez Ciebie jest przecież jeszcze kilka innych możliwych
    układów, które pewnie by była w stanie zaakceptować (seks przedmałżeński
    przykładowo).

    Pozdrawiam,
    Gerard

    PS. Nie bardzo rozumiem, skąd w Twoich wypowiedziach tyle agresji.
    Dyskutować naprawdę można spokojniej.