  • Data: 2006-02-16 12:31:52
    Temat: Re: Afera lapowkarska w wojsku
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 11:32:46 +0000 (UTC), mittvoch napisał(a):

    > Komisja juz siedzi, nie wiadomo jak beda spiewac, ja nie mam zamiaru im
    > dokladac, ale chce wiedziec ile mi grozi?

    To zależy też od tego ile dałeś :) Art. 229 par 1, 3, 4.
    Jeśli niedużo - od roku do 10 lat, jeśli dużo - od 2 do 12 lat.
    Art. 229 par. 2 nie ma tu zastosowania, więc na grzywnę liczyć nie możesz.

    Ale nie sądzisz chyba, że ludzie z komisji beda na tyle głupi, żeby
    opowiadać o tym ile brali i od kogo?

    No i druga sprawa - nigdzie nie jest napisane, że jak sam się zgłosisz, to
    unikniesz kary! Zgłaszając się samemu zgłaszasz się praktycznie do
    odsiadki.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl