  • Data: 2004-09-05 14:14:16
    Temat: Re: Adwokat - odpowiedzialnoścć zawodowa i etyka
    Od: "Konio" <K...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź adwokata z innego miasta. nie obowiązuje rejonizacja.

    W apelacji do sądu rejonowego zawarłem postulat , że w przypadku odesłania
    sprawy do ponownego ropzatrzenia, aby sprawa odbyła się w innym sądzie
    rejonowym, co najmniej 100 km od miasta pierwszej rozprawy - i co - g....,.

    Na marginesie - 10 rozpraw apelacyjnych w sądzie rejonowym trwało łacznie 1
    godzinę 45 minut. Gdybym nie pojechał sam na rozprawę, to już byłym
    ugotowany do końca, a tak sam musiałem Pan sędziemu wyjaśnić , co właściwie
    jest w apelacji.

    Dzięcioł