  • Data: 2013-04-02 21:14:03
    Temat: Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    m wrote:

    > A oferował wysyłkę do Polski? To mógł nie wydziwiać i dać pola address
    > line #1 i address line #2.

    Mógł ale nie dał.

    > Zobacz - Kupiec wklepał dane o które się go pytano. Więcej,
    > zorientowawszy się że te dane zostały dziwnie przetworzone -
    > skontaktować się ze sklepem.

    Nie zostały przetworzone dziwinie. tylko dane były dziwne.
    Dla niedziwnych danych zostałyby przetworzone niedziwinie.

    > Co mógł jeszcze zrobić?

    Zastanowic sie przed zakupem.

    Dlaczego uważasz że poprzestanie na tym i
    > liczenie na to że sklep się wywiąże ze swojego obowiązku jest postawą
    > roszczeniową?
    >Sklep się ze swojego obowiązku wywiąże.

    Towar wyśle, a że nie dojdzie bo kupujący probował wcisnąć koło w
    kwadratowy otwór to nie ich wina.

    A dlaczego roszczeniowa?
    Sam się zastanów: "Ja wam daje koło i co mnie to obchodzi, że wy macie
    kwadratowy otwór".