    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
    Date: Tue, 02 Apr 2013 10:37:21 -0500

    Kupiec wrote:
    > Witam,
    >
    > Chyba trochę NTG, ale nie mam pojęcia gdzie lepiej...
    >
    > W piątek zakupiłem towar w sklepie internetowym w UK, podczas wypełniania adresu
    dostawy w polu "house name and numer" wpisałem 1/4 (czyli nr domu i mieszkanie), co
    dało w wyniku: 1/4 Jana Pawła II, zamist Jana Pawła II 1/4

    > Niestety ale nie mogłem pozostawić pola pustego i dodać numerów w polu "Street
    name" bo otrzymywałem błąd, więc wypełniłem go w taki sposób i chwilę potem wysłałem
    informację do sklepu, że chciałbym aby na paczce znalazł się poprawny adres który
    oczywiście wkleiłem.

    > Problem w tym, że dział obsługi klienta nie ma tam chyba kontaktu z działem wysyłki
    i paczka została wysłana na 1/4 Jana Pawła II. I teraz pytanie zasadnicze, czy paczka
    mimo to dotrze? Koszt przesyłki jest bardzo znaczny, więc szczególnie nie chciałbym
    aby wróciła znów do nadawcy, bo dla mnie będą to ogromne koszta.

    > Paczki otrzymuję często, listonosz jak i pracownicy poczty znają moje nazwisko,
    adres i numer telefonu. Ale nie wiem jak jest u nich z procedurami...

    > Pozdrawiam

    Powinien dojść. Listonosze są w miarę kumaci.
    Zresztą co za problem, żeby ze swoim listonoszem pogadać, że rozsiał
    info, że taka paczka przyjdzie. Dostanie 20 zł to nie będzie strasznie
    oponował.
    Zadzwon tez oficjalnie na poczte i zapytaj sie czy przewidują jakąś
    oficjalną procedurę. Nie twoja pierwsza paczka z błędnym adresem.