  • Data: 2005-02-03 14:20:48
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. rzecze:
    > chcialbys wychowywac dziecko gwalciciela?
    [..]
    > (o ile w ogole mozna mowic o dziecku). Jezeli zaraz po gwalcie (do 3
    > tyg.?) sie je usunie to ja problemu nie widze.

    A Ty widzę, że chcesz do zbrodni popełnionej na kobiecie, dorzucić
    ohydną zbrodnię popełnioną przez nią?
    I to ma jej wg Ciebie pomóc ?

    A wg mnie to MIŁOŚĆ do tego dziecka, to piękno jego istnienia, jest
    właśnie tym co może pomóc kobiecie w tej traumie, a nie dorzucanie
    kolejnej i robienie z niej morderczyni.

    I żeby nie było - nie ma możliwości by NORMALNY człowiek nie pokochał
    dziecka, tak już jest to skonstruowane.
    A jeżeli jest nienormalny no to nawet chcianego nie pokocha.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info