  • Data: 2005-02-03 14:18:14
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    bo rzecze:
    > Uznaje i szanuje TWOJE prawo do zycia wg wlasnyc pogladow religijnych.
    > NIE uznaje prawa, do narzucania swych religijnych pogladow INNYM.
    > A jak sie opiles, to twoja sprawa..

    Ale jakich poglądów religijnych!? O czym Ty gościu bredzisz !?
    Właśnie dlatego pytam czy się naćpałeś czy zawsze tak od rzeczy gadasz
    bo to trzeci Twój list w wątku a każdy z nich to jakieś pomrocznowidztwo
    z sufitu.

    Co do istoty sprawy to biologia jest dziedziną WIEDZY, NAUKI ,
    a nie RELIGII, Filozofii czy innego gdybajstwa.

    I biologia stanowi JEDNOZNACZNIE: początkiem ludzkiego życia jest
    powstanie zygoty. Dokładnie w tym momencie zaczyna się ludzkie życie,
    tak jak i każdej innej istoty krow, srowy, małpy, sraupy, czy też
    kijanki i żaby.

    Oczywiście jak chcesz to możesz sobie wymyślać różne tchnienia ducha w
    którejś tam nocy życia, albo przynoszenie czegoś przez krasnoludki
    tudzież namaszczenie przez zieloneufoludki, ale to mnie już nie
    interesuje. Mnie interesuje to co ma do powiedzienia dziedzina WIEDZY.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info