  • 1. Data: 2002-05-28 12:17:13
    Temat: Re: Abonent zastrzezony a faktury NOM
    Od: "zenobia" <n...@h...pl>

    Dlaczego Wy macie pretensje do jakiegoś tam NOM. Przecież te regulaminy
    zatwierdza jakiś tam urząd i to on dyktuje warunki jak to powinno wygladać.
    A gdzie sa potrzebne do tego rozporzązenia? Nie ma. To jest prawo i tutaj
    zachęcam prawników do działaniania.

    Zenobia.

  • 2. Data: 2002-05-28 14:08:00
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zenobia" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wygladać.
    > A gdzie sa potrzebne do tego rozporzązenia? Nie ma. To jest prawo i tutaj

    Regulamin tworzy operator i nie podlega on w ogólnym przypadku żadnemu
    zatwierdzaniu. Powinien być zgodny z obowiązującym prawem w szczególności z
    Prawem telekomunikacyjnym i rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie.

    Tak więc jak sobie NOM pościelił tak musi się teraz wyspać.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 3. Data: 2002-05-29 12:49:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > Tak więc jak sobie NOM pościelił tak musi się teraz wyspać.

    Poinformuj nas jak bedziesz mial odpowiedz z NOM.

    Karol

  • 4. Data: 2002-05-29 14:29:50
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Poinformuj nas jak bedziesz mial odpowiedz z NOM.

    Nie omieszkam. I to zarówno z I jak i z II instancji. Obiecuję także relację
    ze sprawy sądowej.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 5. Data: 2002-05-31 18:34:42
    Temat: Odp: Abonent zastrzezony a faktury NOM
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > Tak więc jak sobie NOM pościelił tak musi się teraz wyspać.

    przepraszam, bo ja nie wiem o co chodzi.. ;-)
    to teraz wszystkich beda zamykac jak leci, lapanki na ulicy jak za niemca ??
    NOM wrogiem publicznym nr.1 ???

    ja tam z kretaczami zadnego klopotu nie mam ...
    nie dzwonilem na ich numer....
    nie zylem nadzieja ze taki jestem cwany koles co kradnie usluge
    i za nia nigdy nie zaplaci he..he.....

    dziwna jest mentalnosc w Polsce - jak cos ukradniesz, zlapia cie
    i grozi Ci kara, to nazywasz siebie OFIARA.....

    ZOMO