  • 21. Data: 2006-07-11 22:06:37
    Temat: Re: Abonament za TV
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Poprawka: komputer z kartą TV jest dostosowany do odbierania programów
    > RTV. Natomiast nie jest dostosowany do _natychmiastowego_ odbierania
    > programów RTV (czego wymaga ustawa).

    Przeczytaj ustawę, a potem poprawiaj :-P

    > [ciach]

    > I nie daj Boże ma jeszcze radio w komórce... ;)

    Albo w donglu USB. I jeszcze go podłącza do 3 różnych komputerów :-)

    M.

  • 22. Data: 2006-07-11 23:46:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Przeczytaj ustawę, a potem poprawiaj :-P

    A, pardą... W aktualnym tekście nie ma nic o natychmiastowym odbiorze...

    No to na upartego komputer z kartą TV podpada pod haracz.

  • 23. Data: 2006-07-12 03:03:48
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A, pardą... W aktualnym tekście nie ma nic o natychmiastowym odbiorze...
    >
    > No to na upartego komputer z kartą TV podpada pod haracz.

    Już wrzuciłem wczesnie na grupę link do wyjaśnienia KRRTV że nie podpada.

  • 24. Data: 2006-07-12 05:37:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 11 lipca 2006 16:56
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <l...@n...lechistan.com>):

    > Ten "abonament" RTV, który się zwykle płaciło na poczcie, to nie jest
    > abonament tylko zwyczajny podatek od luksusu.

    Choć ponoć jego płacenie jest nieobowiązkowe :)
    Bo kto to sprawdza? Nie ma PIT-ów od telewizora :D

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 25. Data: 2006-07-12 06:35:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wybory są co 4 lata, jakby ktoś nie wiedział.

    Nic pewnego, ONI szykują zmiany w konstytucji.

  • 26. Data: 2006-07-12 07:56:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Już wrzuciłem wczesnie na grupę link do wyjaśnienia KRRTV że nie podpada.

    Jest to tylko i wyłączenie "łaska" KRRTV ;)

  • 27. Data: 2006-07-12 12:00:56
    Od: "castrol" <j...@b...pl>

    Michał napisał(a):

    > To ten abonament jest podatkiem od posiadania telewizora ? Jeżeli tak to
    > wezmę tv w leasing np. i wtedy ja go nie posiadam tylko używam ...

    Tak, dokladnie placisz za posiadanie sprawnego odbiornika TV
    umozliwiajacego natychmiastowy odbior sygnalu TV. Do kogo fizycznie
    nalezy telewizor ktory u Ciebie stoi nie ma zadnego znaczenia.

    Jacek

  • 28. Data: 2006-07-12 13:41:10
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > wasz znak: <l...@n...lechistan.com>):

    > Choć ponoć jego płacenie jest nieobowiązkowe :)
    > Bo kto to sprawdza? Nie ma PIT-ów od telewizora :D

    Spokojnie. Sprawdzaja płacenie i to dosyc skutecznie.
    Mniej skutecznie wychodzi im sprawdzanie, czy ktos ma telewizor jak
    wyrejestrowal ksiazeczke.

  • 29. Data: 2006-07-12 13:41:30
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jest to tylko i wyłączenie "łaska" KRRTV ;)

    Ale obowiązująca.\

  • 30. Data: 2006-07-13 00:33:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 12 lipca 2006 15:41
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e92u5p$dgv$2@inews.gazeta.pl>):

    > Spokojnie. Sprawdzaja płacenie i to dosyc skutecznie.
    > Mniej skutecznie wychodzi im sprawdzanie, czy ktos ma telewizor jak
    > wyrejestrowal ksiazeczke.

    Jaką książeczkę?

    --
    Jego Ponurość Tristan