  • 31. Data: 2006-07-13 00:42:36
    Temat: Re: Abonament za TV
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 12 lipca 2006 15:41
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <e92u5p$dgv$2@inews.gazeta.pl>):

    > Jaką książeczkę?

    ...opłat radiowo-telewizyjnych.
    Do "nabycia" w kazdym oddziale poczty.

  • 32. Data: 2006-07-13 01:05:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 13 lipca 2006 02:42
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e944tv$1s9$1@inews.gazeta.pl>):

    > ...opłat radiowo-telewizyjnych.
    > Do "nabycia" w kazdym oddziale poczty.

    No... Wystarczy nie nabyć i już. Czyli podatek jest dobrowolny.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 33. Data: 2006-07-13 01:22:34
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <e944tv$1s9$1@inews.gazeta.pl>):

    > No... Wystarczy nie nabyć i już. Czyli podatek jest dobrowolny.

    Można nie nabywać.
    Tylko wówczas wychodzi trochę drożej.

  • 34. Data: 2006-07-13 06:13:56
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał
    > Można nie nabywać.
    > Tylko wówczas wychodzi trochę drożej.

    Pod warunkiem że sprawdzą fakt posiadania telewizora. A to jak wspomniałeś
    wychodzi im dosyć marnie, zwłaszcza jak ktoś nigdy nie rejestrował
    odbiornika.
    Także nie wiem dlaczego płacę ten podatek :-\

    ZauraK

  • 35. Data: 2006-07-13 10:30:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Można nie nabywać.
    > Tylko wówczas wychodzi trochę drożej.

    Bo?

    Tylko nie mów mi o opłatach karnych - bo w tym celu "kontroler" musiałby
    stwierdzić obecność niezarejestrowanego odbiornika. A ty możesz go nie
    wpuścić - i co ci zrobi? ;)

  • 36. Data: 2006-07-13 16:29:51
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Andrzej Lawa napisał(a) w wiadomości: ...

    >Bo?

    Może są jakieś zniżki przy opłacaniu na poczcie? Ja tego nie wiem, bo
    nie mam telewizora.

    Arek