    From: "Depilator" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament na parkingu strzeżonym
    Date: Sun, 8 Dec 2002 22:41:01 +0100

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at0b1f$rg$1@foka.acn.pl...

    > Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Czyli,
    > że
    > że
    >
    > To zakladu ubezpieczen bezprawnie pobieraja zawyzone skladki.

    Mówiąc szczerze nie wiem o zakładach ubezpieczeń, wiem zaś, że operatorzy
    telefonii wszelakich tudzież internetów stosuja przepisy zgodne z moją
    interpretacją.

    > okresu
    >
    > A swoboda zawierania umów?

    Czysto teoretycznie możesz podpisac umowę, że będziesz płacić co miesiąc
    kwotę otrzymaną przez pomnożenie liczby oczek wyrzuconych na kostce przez
    np. 50. Czemu nie? Wydaje mi sie jednak, że umowy powinny jednak byc zgodne
    z zasadami współżycia społecznego. Nie wiadomo także, czy regulamin ( czyli
    ogólne warunki ) zostały przedstawione do podpisu i jako takie są wiązące.
    Poza tym interpretacja językowa umowy jest najważniejsza a nie interpretacja
    jednej strony, a musieliby naprawde się nagimnastykować, aby wynikało
    niezbicie, że opłata jest stała niezależnie od tego czy płacisz za 1 dzień
    czy za 1 miesiąc. Toz to nonsens.

    Depi.