  • Data: 2009-03-16 09:50:33
    Temat: Re: Abonament RTV - kiedy przedawnia się?
    Od: " Maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mnie też interesuje ten temat, choć w innym zakresie :
    do osobistego uzytku mam Cyfrowy Polsat i jeden telewizor, abonamentu RTV
    nie płacilismy, bo ojciec /emeryt/ nie musiał. Ojciec zmarł - co dalej z
    abonamentem?
    Ja mam Cyfrę, ale jest inny współwłaściciel, który ma telewizor i nie wiem,
    czy płaci...
    Czy ja muszę teraz zarejestrować dodatkowo swój telewizor na poczcie, skoro
    opłacam abonament Polsatowi, który nadaje również telewizję publiczną ?
    To byłoby dublowanie opłat za te same programy...
    proszę o wypowiedzi. Pozdrawiam