  • Data: 2018-03-15 20:47:15
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2018 o 19:17, z pisze:

    > Nie słuchaj ustawodawców. Oni kłamią Sam to przyznajesz.

    Kłamią... trudno. Ale skutek ich kłamstwa jest taki, że nie jest to
    podatek. Co z kolei ułatwia obywatelom lecenie w chuja z państwem bo
    jednak listonosz to nie skarbówka.

    > Liczą się fakty. Opłata należy się od posiadania.
    > Trzeba ją płacić. Inaczej łamie się prawo.

    Nie trzeba - po pierwsze można nie mieć odbiornika. Po drugie można "nie
    mieć" odbiornika, po trzecie można korzystać z odbiornika babci.

    Pierwsze i trzecie jest zupełnie legalne, drugie... no cóż istnieje
    domniemanie niewinności a kawetie moralne niech każdy rozstrzyga sam. Ja
    na ten przykład gdyby nie to że nie mam odbiornika postawiłbym na opcję,
    ze "nie mam' odbiornika.

    > Myślisz że głos mniejszości tak w ramach równouprawnienia i demokracji
    > wystarczy że pojawi się na prywatnej stronie fejsbukowej?

    A co ma do tego głos mniejszości i równouprawnienie czy demokracja?
    Piszę o tym, że jakby nas putin napadł, bo mało ma problemów u siebie,m
    to się nadaje broadcast we wszystkich telewizjach - zarówno państowych
    jak i prywatnych. Do tego państwowej nie potrzebujemy.

    > Dlaczego głosowałeś w wyborach na łajzy co nie potrafią tego załatwić? ;-)

    Bo mi to zwisa - jak już pisałem nie mam odbiornika. Serio. A gdybym
    miał to bym "nie miał". Problem zupełnie nieistorny w porównaniu z
    innymi aspektami tego wyboru.

    Zresztą - państwo też ma to w dupie. Gdyby chciało ukrócić piracenie TVP
    to by ją zaKODowali;) Po prostu kurski tak "ograniczył" wydatki, że
    skończyła się kasa. A i tak nic z tym nie zrobią, bo to temat zastępczy.

    Shrek