  • Data: 2018-03-15 14:15:11
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2018 o 14:02, z pisze:

    > jak powszechnie ostatnio wiadomo to ustawodawca jest z suwerena i g...o
    > wie. Wszystko wiedzą "mądrzy" prawnicy a oni twierdzą że to podatek!

    Wręcz przeciwnie - jak zapytasz jakiegokowiek prawnika z okolic
    parlamentu, KRRiT czy samej telewizji czy radia, to prędzej zje własnego
    buta niż przyzna pod nazwiskiem że to podatek. Gdyby był miałoby to
    niemiłe konsekwencje do kurwskiego, a to z kolei źle by wróżyło temu
    nadmiernie szczeremu prawnikowi. Dlatego państwo leci w chuja i
    twierdzi, że nie. A obywatele lecą w chuja twierdząc że odbiorników nie
    mają.

    Powstaje pytanie dlaczego państwo w sposób jawny to toleruje. Właściwa
    odpowiedź brzmi, bo to państwu zalezy żeby obywatele gównianą kurwizję
    oglądali, a nie obywatelom na kurwizji. Obywatele mogą sobie oglądać
    polsat czy nie dajboże tvn i będą happy - co najwyżej da się więcej
    podrasowanego diskopolo w postaci sławka i pełen odlot- wieś tańczy i
    śpiewa, tylko propagandy nie ma;)

    Czy za to płacą czy nie jest sprawą drugorzędną. A w zasadzie było
    dopóki kurwski nie wziąl się za oszczędności i zaciskanie pasa, czego
    budżet telewizji nie wytrzymał.

    Shrek