  • Data: 2006-12-30 06:40:05
    Temat: Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > A w jaki sposób oni wykrywają odbiorniki, a nie nadajniki?

    Normalnie: patrza, czy fala jest wchodzaca, czy wychodzaca ;)

    > Dlaczego za granicą polacy są tacy praworządni, a w Polsce poczciarzowi
    > który robi dokładnie to samo wszyscy chcą obić gebę.

    Mala roznica: ktostam zadeklarowal telefonicznie, ze tv nie oglada i sie
    odczepili = panstwo z definicji ufa obywatelowi (u nas: panstwo z
    definicji NIE ufa obywatelowi, prawie tak samo, jednak PRAWIE robi duza
    roznice).
    Ja TVP w ZADNEJ postaci nie ogladam, i nie widze najmniejszego powodu
    placic na to podatek.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm