  • Data: 2006-12-30 15:32:05
    Temat: Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
    news:en51ku$33j$1@news.onet.pl...

    > Normalnie: patrza, czy fala jest wchodzaca, czy wychodzaca ;)

    aha.

    > Mala roznica: ktostam zadeklarowal telefonicznie, ze tv nie oglada i sie
    > odczepili = panstwo z definicji ufa obywatelowi (u nas: panstwo z
    > definicji NIE ufa obywatelowi, prawie tak samo, jednak PRAWIE robi duza
    > roznice).

    Relacja dwustronna. Państwo może ufać, bo obywatel nie kombinuje jak koń pod
    górę przy najbliższej okazji, jak się tylku uzdę popusci.
    Ale nie oto pytałem. Dlaczego ci sami ludzie w polsce zachowują się inaczej,
    a za granicą grzecznie kasują bilet w autobusie i nawet im do głowy nie
    przyjdzie by jechac na gapę? To ma się nijak do ufania lub nie państwa do
    obywateli.

    > Ja TVP w ZADNEJ postaci nie ogladam, i nie widze najmniejszego powodu
    > placic na to podatek.

    Nie masz obowiązku płacić "podatku" jak nie masz TV. Skoro nie oglądasz, to
    uczyń go "niezdolnym do oglądania TV" i wyrejstruj.
    Nikt się nie przyczepi.