    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV...
    Date: Mon, 24 May 2010 17:18:27 +0200

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1gac64oomatsl$.1wb1uvts71qde$.dlg@40tud
    e.net...
    > Właśnie wyjąłem ze skrzynki list (zwykły, nie polecony) w którym poczta
    > przypomina mi, że mam zaległość w opłacaniu abonamentu RTV od połowy 2007
    > roku do dziś.

    Czekaj na polecony.

    Problem polega na tym, że w połowie 2007
    > roku opłaciłem abonament jaki im się należał i wyrejestrowałem odbiornik na
    > poczcie. Teraz jednak przeszukałem wszystkie papiery ale nie znalazłem
    > żadnego potwierdzenia w/w faktu :(

    Przeszukaj mieszkanie dokładnie. Jak dostaniesz poleconym to będziesz mógł się
    kłócić.

    > Podejrzewam, że złośliwa baba na poczcie
    > po prostu nie przekazała odpowiednich kwitów i teraz ja mam kłopot.

    Tak jak napisałeś to twoje zmartwienie, a nie pzo. Ważne dokumenty trzeba
    przechowywać.

    > W związku z tym:
    > - czy będę musiał płacić im te 6 stów?

    Jak nie znajdziesz dokumentów to tak.

    > - czy naprawdę muszę trzymać wszystkie papiery potwierdzające
    > wyrejestrowanie odbiornika i innych bzdur przez najbliższe 500000 lat?

    Sprzedajesz auto i dokumenty zgubisz. Nowy właściciel nie przerejestruje na
    siebie i wpada na fotoradar. Też będziesz jęczał, że policje Ciebie odwiedzi?

    > - czemu przypominają się dopiero po 2,5 roku, kiedy ja już tego świstka nie
    > mam? strach pomyśleć ile by naliczyli jakby im się przypomniało za lat 10;
    > pewnie musiałbym sprzedać mieszkanie :)

    Powiedz szczerze - masz w domu telewizor, albo radio?

    > - jak wybrnąć z tej sytuacji?

    Najszybciej? Zapłać i jeszcze raz wyrejestruj.