  • Data: 2010-05-29 12:24:05
    Temat: Re: Abonament RTV...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 May 2010, witek wrote:

    > Niestety KRRiT nie ma żadnego umocowania prawnego aby takie kwalifikacje co
    > jest odbiornikiem, a co nie jest wydawac.
    > A dokładnie mówiąc, mogą sobie napisać co im się podoba i wartość tego będzie
    > zerowa.

    Dla porządku można dorzucić przypadek ZUSu.
    ZUSu, który przez długi czas przyjmował "zawieszenie DG", informował że
    można, nadał oddzielny kod dla rejestracji takiego zdarzenia.
    Pic w tym, że... bez podstawy prawnej.

    Jak ktoś się obudził, zaczęły się procesy, skutkujące po prawdzie
    różnie - bo część "zawieszonych" była w stanie udowodnić że
    *nie prowadzili* DG :P - i wiem że Ty wiesz, ale niewiedzący
    mogą sobie wyobrazić udowadnianie że nie *było się* więlbłądem
    (jakby trudniejsze, niż dowodzenie że *teraz* nim się nie jest).

    > Na dzień dzisiejszy nikt po prostu nie określił listy urządzeń spełniających
    > definicją odbiornika na potrzeby tej ustawy.
    > Gdy ustawa była pisana takowymi były tylko i wyłącznie radio i telewizor

    Acz pytanie o magnetowid z tunerem chyba już było "zadawalne" :D

    pzdr, Gotfryd