    From: <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ART.162 Kodeksu Pracy - muszę, czy mogę??
    Date: Tue, 7 Feb 2006 15:46:04 +0100

    Z przepisu wynika, że jesli nie bierze Pan całego urlopu to jedna część musi
    trwać co najmniej 14 dni odpoczynku (nie muszą to być dni robocze) ale od
    pierwszego dnia urlopu do powrotu do pracy musi minąć 14 dni. (10 dni urlopu
    + 2 soboty + 2 niedziele)

    Nie oczekiwał bym tu orzeczenia SN - bo przepis jest jasny.