    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALIMENTY-co ja mam zrobić?PROKURATURA?
    Date: 4 Feb 2005 14:57:18 GMT
    Sender: m...@o...pl@plug.atn.pl

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Ares pisze:

    > Najbardziej racjonalne, a zarazem właściwe postępowanie to takie, abyś
    > szczerze porozmawiała z ojcem jak córka, przedstawiając sytuację na drodze
    > polubownej.Przedstawiłaś ojca jako człowieka dynamicznego, a zatem o wiele
    > więcej zyskasz w bezpośrednim i łagodnym kontakcie unikając restrykcji
    > sądowo-prokuratorskich. Życzę powodzenia w negocjacjach z ojcem.
    A ja się takie negocjacje nie powiodą, to można składać wnioski do
    komornika o sprawdzenie w Wydziałach Geodezji czy posiada nieruchomości
    (np w stolicy Urząd m.st. Warszawy Biuro Gospodarki Nieruchomościami
    Geodezji i Katastru), w CEPIKU czy posiada zarejestrowane na siebie
    samochody.

    W przypadku nie znalezienia nieruchomości czasem można wyciągnąć
    informacje z Wydz. Geodezji jakie posiadał w przeszłości nieruchomości.
    Jeśli je zbył to próbować z art. 527 kc, lub art. 300 kk go zachaczyć.